Orasul Iasi detine 11 harti turistice. Vezi unde sunt amplasate
Orasul Iasi detine 11 harti turistice amplasate in locatii intens circulate de catre vizitatori si locuitori.
Hartile prezinta centrul orasului Iasi, cu punctele de interes turistic si cladiri emblematice reliefate în perspectiva 3D. Sunt prezentate de asemenea 7 trasee tematice menite sa ii conduca pe cei interesati spre descoperirea diverselor fatete definitorii ale orasului.
Aceste harti turistice sunt amplasate in urmatoarele puncte: la intrarea in Parcul Copou, in fata Corpului A si a Corpului B al Universitatii ,,Alexandru Ioan Cuza”, pe Strada Lapusneanu, in Piata Unirii, pe Bulevardul Stefan cel Mare (in fata Mitropoliei), in Piata Palatului, in fata Manastirii Golia, in Piata Natiunii, la Gara si la Aeroport.
Aceasta initiativa face parte din proiectul INTERFACE-IS, finantat prin fonduri EEA Grants (Norvegia, Islanda si Liechtenstein). Proiectul prevede si semnalizarea in perioada urmatoare a 77 de atractii de interes turistic din oras prin panouri informative, crearea de materiale promoționale și dezvoltarea unui website in acest sens.
La realizarea hartilor au participat doctoranzi specialisti in geografie – Alexandra Cehan (UAIC), in arhitectura – Tiberiu Teodor-Stanciu (TUIASI) si un expert GIS – Cosmin Ceucă (ADRNE), coordonarea fiind realizata de asistentui universitari Lucian Roșu si Mihai Bulai de la Facultatea de Geografie si Geologie (UAIC).
Mihai Bulai a coordonat si proiectul voluntar de redefinire a traseelor turistice in Iasi, in urma caruia au fost propuse sapte trasee tematice: Traseul Unirii, Traseul Artelor, Traseul Comunismului, Traseul Pelerinului, Traseul Evreiesc, Traseul Romantic si Traseul Activ.
Coordonatorii lucreaza in aceasa perioada si la Elaborarea Strategiei de Turism a Municipiului Iasi si a Zonei Metropolitane pentru perioada 2018 – 2030 la care beneficiar este Primaria Municipiului Iasi.
- Published in Local
Primarul Mihai Chirica, aparitie inedita intr-un videoclip despre viata de noapte a Iasului
Primarul Mihai Chirica, aparitie inedita intr-un videoclip despre viata de noapte a Iasului
Edilul apare, alături de alte personaje familiare, în clipul video al melodiei “Noaptea în Iaşi”.
Trupa SPAM a lansat videocliplul piesei “Noaptea în IaşI”. “Acesta nu e un cântec doar pentru ieşeni. Sperăm să îl iubiţi cu toţii. Un clip în care a pus dragoste Iustin Andrei Surpanelu.
„Mulţumesc celor care ne-au primit să filmăm la ei – The Trumpets, Treaz & Nu, Acaju, La Bazã, Arte Bar. Şi oamenilor faini din videoclip, în ordinea apariţiei – Mihai Chirica, Iustin Andrei Surpanelu, Le Victeur, Alex Biduk, Alex Munteanu, Andreea Popistaşu, Simina Ignat, Ioana şi Alex de la Fine, It’s Pink, Adrian Caliman, Alina Caliman alături de Mara şi Eva, Teodora Vaman, Bogdan şi Codrin Subredu, Laura şi Paul Andrei, Andrei Postolache, Dumitru Grumazescu, Trupa de Teatru IDIOT (Alexandru Petrila, Codrin Dănilă, Mitrut Peiu, Theodor Ivan, Katerina Matei, Ivan Ovidiu), Cristi Bârlădeanu, Laurentiu Dumescu, Bobi Dumitras, Traian Baciu, Liviu Simaicum, Cosmina Gabriela, Vlad Nanie, Ciprian Croitoru, Jari Cristina. Şi vouă, tuturor celor care daţi inimioare şi faceţi să circule mai departe povestea noastră”, a scris pe Facebook Cosmin Vaman, cel care a compus muzica şi versurile melodiei.
- Published in Local
Marele premiu la Loto 6/49, in valoare de peste 1 milion de euro, a fost castigat la Iasi
Marele premiu la Loto 6/49, in valoare de peste 1 milion de euro, a fost castigat la Iasi
Premiul de categoria I la Loto 6/49, în valoare de peste 1 milion de euro, a fost câştigat duminică la Iaşi. Ieșeanul norocos a jucat două variante simple, la o agenție din Piața Unirii.
„La tragerea Loto 6/49 de duminică, 8 octombrie, s-a câştigat premiul de categoria I în valoare de peste 1 milion de euro.
Biletul norocos a fost completat cu 3 variante simple la Loto 6/49, preţul biletului fiind de 14,5 lei”, anunţă Loteria Română.
Acesta este cel de-al cincilea câştig înregistrat în acest an la categoria I a jocului Loto 6/49.
Ultima dată, premiul de categoria I a fost câştigat în data de 31.08.2017 şi a fost în valoare de 11.906.912,95 lei.
Conform Regulamentului, posesorul biletului norocos are la dispoziţie 90 de zile de la data tragerii.
Numerele câştigătoare la extragerea de duminică, la Loto 6/49, au fost: 5, 15, 28, 41, 32, 7.
S-au jucat 3 variante simple, preţul fiind de 14 lei şi 50 de bani. A rămas în joc premiul cel mare de la Joker. O variantă simplă la Joker costă 3,6 lei. Cu această sumă se poate câştiga 2,2 milioane de euro.
Mâine ne vom strânge să stabilim cu ce sumă se va începe pentru Loto 6/49. Va fi o suma importantă.”, a mărturisit directorul Loteriei, Alexandru Croitoru.
- Published in Local
In apropierea municipiului Iasi, zona intesata de mine de razboi
In apropierea municipiului Iasi, zona intesata de mine de razboi
La doar câţiva kilometri de municipiul Iaşi se află una dintre cele mai teribile construcţii. Nimeni nu ar fi crezut că la acel moment s-ar fi putut ridică vreodată aşa ceva. Grupuri de străini şi români au trudit, câţiva ani, pentru a duce la bun sfârşit ceva unic. Pentru foarte mulţi, acest ansamblu grandios a rămas un mister până în zilele noastre. Puțini știu că și acum zona din preajma tunelului este înțesată de mine de război, iar cine se aventurează fără a şti despre ce este vorba, este în pericol de moarte.
Pe o distanţă de aproape un kilometru, în apropiere de municipiul Iaşi, au avut loc fenomene şocante, s-au dus lupte interminabile şi s-au păstrat intacte aspecte incredibile. Foarte puţini ieşeni ştiu ce reprezintă acest loc, chiar dacă zilnic este tranzitat de sute de persoane. Este vorba de tunelul de la haltă Movileni, construit în urmă cu 130 de ani pentru a deservi ruta Dorohoi – Iaşi, una din primele linii de cale ferată construite în România în secolul XIX. Deşi zilnic este traversat de garnituri de călători sau marfă, acest tunel păstrează încă secrete teribile şi tulburătoare.
Tunelul a fost la vremea respectivă una din cele mai măreţe realizări ale Iaşului. Acum, nu mai reprezintă însă nimic, reabilitarea acestuia fiind abandonată din lipsa de fonduri. Zidit cu cărămidă de la fabrică din Ciurea, una din cele mai rezistente din acea vreme, tunelul s-a corodat cu timpul, iar acum faimoasa lucrare suferă enorm. Cărămidă a ajuns să fie măcinată de o bacterie, iar reabilitarea întârzie să apară. Chiar dacă la începutul anilor ’90 s-a demarat consolidarea unei porţiuni din tunel, lucrarea a fost rapid abandonată din lipsa de fonduri. Din cei 964 de metri s-au refăcut doar o sută, restul fiind lăsaţi în voia sorţii.
„Proiectul refacerii tunelului a fost început de pe vremea răposatului. Partea tunelului aparţine de CFR Infrastructură. Organizarea de şantier a început înainte de 1989, iar bucată de peste o sută de metri a fost începută şi abandonată. Oamenii au fost mutaţi la construcţia tunelului de la Bicazul ardelenesc. Nu s-au mai alocat fonduri şi a fost lăsat aşa. Din câte am înţeles ar vrea să-l facă, dar nu sunt bani. Acum are scurgeri de apă, de aceea s-a şi făcut tunelul. Sunt foarte multe izvoare de apă. Dacă se făcea un debleu nu era bine, ar fi fugit malul spre calea ferată pentru că sunt foarte multe infiltraţii”, povesteşte Fănică Barzu, fost impiegat de mişcare al CFR, acum pensionar, stabilit în satul Avantu, localitate unde se află tunelul. Culmea, după ce proiectul a fost abandonat, blocurile de piatră au fost furate într-o singură noapte. Deasupra tunelului pe ambele părţi au fost semănate culturi agricole. Printre lanurile de porumb şi floarea-soarelui, se găsesc încă blocurile de piatră de acum două decenii. Chiar dacă în spate are o istorie incredibilă, interiorul tunelului este respingător. De-a lungul şinei de cale ferată sunt munţi de gunoaie, de la hoituri de animale, la sticle, pet-uri, haine şi tot felul de obiecte aduse de oameni. Până şi haltă ridicată în 1989 a ajuns o ruină, fiind părăsită şi distrusă în timp. Pentru că cea mai mare parte din tunel nu a mai fost consolidară, în interior s-a impus o restricţie de viteză de 5 kilometri pe ora.
Înţesat de urmele războiului
Puţini ştiu că şi acum zona din preajma tunelului este înţesată de mine de război. La doar câteva sute de metri de gură tunelului a fost linia frontului în 1944. Localnicii povestesc că în partea din vale erau staţionaţi soldaţii sovietici, în vreme ce în deal erau românii şi nemţii. Acum zona este plină de resturi de arme, diverse materiale şi chiar mine antipersonal. Până şi tunelul a fost umplut cu mine. Cine se aventurează acum în tunel o face pe propria răspundere. Conform oamenilor din zona în ultimii zeci de ani s-au mai întâmplat incidente, când minele au explodat după ce au fost atinse de copii ieşiţi cu vitele la păscut.
„Când s-a rupt frontul la Iaşi, totul s-a derulat aici, la Stanca Roznovanului, Avantu, Ursoaia. Mai sunt depozite cu muniţie în zona. Şi după război au fost incidente. Ultima descoperire de mînă în gură tunelului a fost acum zece ani. Pe câmp se găsesc frecvent astfel de obiecte de război”, a mai povestit Fănică Barzu. Peste ani a deservit şi că zona strategică, pe vremea comunismului fiind păzit de personal militar.
Prima temelie de ciment din ţară
Construcţia acestui tunel ascunde lucruri neştiute până acum. Foarte puţini ieşeni ştiu cum a fost ridicat tunelul de la Movileni, câţi oameni au trudit la construcţia să, costurile şi eforturile depuse. Toate aceste aspecte semnalate de-a lungul timpului de localnicii care au scos la iveală date extraordinare despre unul din cele mai măreţe proiecte făcute la sfârşitul secolului XIX în zona Iaşului.
„Motivul pentru care s-a adoptat soluţia cu tunelul, care a costat destul de mult, a fost aceea că la Ciurea se construia de către francezi o fabrică de cărămidă. Unii ar fi dorit că actualul traseu care leagă Valea Jijiei de Valea Bahluiului să fie făcută prin actualul tunel ce leagă aceste două vai prin Valea Ilenei. Părerile erau împărţite, ceea ce făcea că finanţarea să întârzie, la fel şi începerea lucrărilor. Mai mult, există şi un proiect mai ieftin, fără să se mai construiască actualul tunel. Mai precis, calea ferată să fie deviată după gara Movileni înspre dreapta, spre localitatea Româneşti, prin moşia fostului boier Seilic şi să se facă ieşirea înspre Garvaci. Acest proiect mai ieftin era al unei firme germane numită Ofenheim. Dar acest proiect avea şi o altă varianta şi mai avantajoasă că preţ, la care aderaseră mai mulţi adepţi”, arată scrierile unor localnici.
Construcţia tunelului a fost grandioasă la acea vreme. Ridicat la începutul anilor 1890 şi finalizat în 1896, tunelul a adus cu sine lucruri noi, aspecte care la vremea respectivă păreau incredibile. De exemplu, la temelia celor două coşuri de aerisire ale tunelului, astăzi în ruine amândouă, s-a folosit ciment. Dacă astăzi nu pare nimic spectaculos, la acea vreme totul a fost grandios. Cele două coşuri au fost primele construcţii din România la care s-a folosit ciment adus de la Brăila, prima fabrică de acest gen deschisă în România. Tunelul a fost construit de arhitectul Ioan Cantacuzino, descendent al marii familii de boieri. Cimentul a fost adus de la fabrică brăileană Portland şi a fost una din inovaţiile vremii. Cine trece astăzi pe lângă cele două coşuri de aerisire ar putea foarte bine să nu dea doi bani pe ele, dărăpănate şi îndesate de bălării, coşurile au cedat în faţă timpului. Însă acum o sută şi ceva de ani erau, alături de tunel, o realizare măreaţă.
„Această linie de cale ferată Dorohoi – Iaşi a fost prilej de ceartă şi discordie între diferite grupuri de interese din vremurile de atunci, când s-a ajuns cu dispută şi ceartă chiar până la Curtea Regală. Constructorul acestei cai ferate a fost ing. Ioan George Cantacuzino (1847-1911). El a construit toate lucrările de artă: podurile din beton şi de metal din valea Jijiei, gara de la Cucuteni (actuală gara Leţcani), precum şi toate gările până la Dorohoi. La turnarea fundaţiei răsuflătorilor, cei care au făcut cofrajele şi au turnat «glodul acela aburiu» au fost foarte afectaţi şi miraţi în dimineaţă următoare, când au văzut că glodul turnat era tare că piatră”, a mai arătat autorul respectiv.
Primele lucrări
Lucrarea a fost făcută de firma Pelirini, cu ingineri italieni şi o bună parte din forţă de muncă locală. Primele prospecţiuni în zona tunelului au început încă din 1889. Întreagă lucrare pe ruta Dorohoi – Iaşi s-a făcut pe şase segmente, iar cel de la Leţcani a fost realizat la urmă pentru că era şi cel mai greu de făcut, în zona urmând a se realiza şi tunelul. Tunelul are o lungime de 964 metri, iar lucrările propriu-zise au început în luna mai a anului 1892 la ambele capete. Străpungerea a fost realizată la dată de 14 mai 1893. Pentru că deja erau probleme cu infiltraţiile de apă, tunelul a avut trei inele de cărămidă, ceea ce a făcut că peretele să aibă o grosime de un metru. La dată de 1 iunie 1896, tronsonul de 6 kilometri pe ruta Cucuteni (actual Leţcani) – Largă Jijia a fost dat în exploatare. Costurile totale au fost de peste 17 milioane de franci, o suma uriaşă la acea vreme. Deşi distanţă rutieră nu este mare, traseul se face în câteva ore datorită văilor din zona, calea ferată fiind şerpuită.
- Published in Local
Catelusa Pappy plange din nou dupa stapanul sau! Batranul a fost snopit in bataie de un individ
Catelusa Pappy plange dupa stapanul sau, aflat iar spital, dupa ce a fost snopit in bataie de un individ
Va mai amintiti de catelusa Pappy, cea care a impresionat o tara intreaga, dupa ce si-a asteptat stapanul ore intregi in fata spitalului?
Ei, bine, avem vesti nu tocmai bune despre stapanul ei. Plansetele de dor ale lui Pappy ascundeau, de fapt, si un strigat de ajutor.
De saptamani bune, patrupedul si batranul sunt nevoiti sa suporte agresiunile unui barbat care sta abuziv in garsoniera lor. Iar asta desi agresorul are interdictie judecatoreasca si nu are voie sa se apropie de zona in care locuieste batranul.
Ultima bataie pe care si-a incasat-o stapanul lui Pappy a fost una sora cu moartea, iar rudele batranului sunt neputincioase in fata situatiei.
- Published in Sănătate
Cumparaturi de la Carrefour la usa ta in doar 90 de minute! Bringo, atat de simplu!
Platforma Bringo se lanseaza in orasul Iasi incepand cu 2 octombrie si presupune un concept nou, ce se diferentiaza fata de tot ce exista in momentul actual pe piata locala prin 3 aspecte principale:
- Te pune in legatura cu livratori specializati care iti fac cumparaturile si ti le aduc acasa, la serviciu sau oriunde soliciti;
- Livreaza in doar 90 de minute;
- Se poate comanda prin intermediul aplicatiei zilnic, de la 09:00 la 21:00.
Bringo este o aplicatie disponibila pe dispozitivele Android si IOS, care se adresează celor care nu au timp pentru cumparaturi, persoanelor care lucreaza in mediul de business, parintiilor ce au copii mici sau pur si simplu persoanelor ce isi doresc mai mult timp liber pentru ei si familia lor.
Produsele se cumpara la pretul din hipermarket sau supermarket, practic Bringo nu percepe adaos comercial la produsele cumparate.
Prima livrare are mereu transport gratuit, iar uneori Bringo desfasoara campanii de vanzare produse ce asigura gratuitatea transportului.
Taxa de livrare este de doar 19,99 lei! Spunem doar 19,99 lei deoarece este o suma modica tinand cont de beneficii: ai livrare in 90 de minute, zilnic, de la 09:00 la 21:00 si o persoana, angajat Bringo, ce se dedica cumparaturilor tale si comunici in mod direct cu acesta.
In ceea ce priveste cosul de cumparaturi, produsele proaspete (legume fructe, carne, paine) sunt cele mai vandute, urmate de produsele pentru intretinerea casei, bebelusi, cosmetice.
In plus aplicatia Bringo este atat de simplu de folosit!
Dupa descarcarea aplicatiei, primul pas pe care il face cumparatorul este sa seteze o adresa de livrare si in functie de locatia aleasa, sunt afisate magazinele cele mai apropiate. Clientul intra in magazinul dorit, unde gaseste lista produselor.
In platforma sunt afisate peste 35.000 de produse din magazinele Carrefour. Practic, cumparatorul poate gasi in aplicatia Bringo toate produsele care se pot achizitiona fizic dintr-un super sau hypermarket, momentan cu exceptia celor foarte mari care nu pot fi transportate de o singura persoana – cum sunt televizoarele, masinile de spalat, frigiderele etc. De asemenea, aplicatia afiseaza chiar si promotile si noutatile din magazine, iar fiecare produs are o fotografie si o descriere.
Pasul doi este asezarea produselor in cosul de cumparaturi din aplicatie, urmand sa se afiseze valoarea totala a bonului, cu tot cu taxa de livrare. Comanda este imediat alocata unui livrator, iar acesta merge in magazin si face cumparaturile.
Intre client si livrator se pastreaza o comunicare in timp real, astfel, spre exemplu, daca clientul a uitat sa comande un produs, poate sa trimita un mesaj prin aplicatie livratorului Bringo.
Dupa ce a terminat cumparaturile, livratorul suna clientul si anunta finalizarea comenzii si ca urmeaza sa plece spre adresa indicata de client pentru livrarea comenzii.
- Published in Local
Iasul, Capitala Tineretului din Romania 2018-2019 ?
Iasul, Capitala Tineretului din Romania 2018-2019 ?
În data de 25 septembrie 2017, la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj-Napoca a avut loc conferința Capitalele Tineretului, în cadrul căreia cele trei orașe finaliste ale programului Capitala Tineretului din România 2018-2019, Iași, Baia Mare și Satu Mare și-au prezentat conceptul pe care își fundamentează candidatura.
Delegația orașului Iași a fost alcătuită din reprezentantul Administrației Publice Locale din Iași, Bogdan Crucianu, coordonatorul Grupului de Lucru, Mircea Meriacri și reprezentanți ai organizațiilor studențești ieșene: Livia Bibire, Raluca Iordăchianu, Ștefan Budu, Cristin Murafa, Ștefan Basil și Acatrinei Cătălin.
În cadrul evenimentului, coordonatorul Grupului de Lucru Iași – Capitala Tineretului din România, Mircea Meriacri, a făcut public, în mod oficial, conceptul aplicației ieșene, IS ON!, alături de mesajul Activăm. Deschidem. Conectăm.
Așa cum precizează portofoliul candidaturii, IS ON! reprezintă o construcție simbolică formată din două componente, IS fiind acronimul orașului Iași, iar în același timp, în traducere din limba engleză, verbul este. IS ON! descrie starea pe care programul Iași – Capitala Tineretului din România dorește să o inspire tinerilor din Iași, aceea de a acționa.
Orașul care va deține titlul de Capitala Tineretului din România 2018-2019 va fi anunțat în cadrul Summitului Tinerilor din România, care va avea loc la Bacău, la mijlocul lunii noiembrie 2017.
Mai multe informații puteți găsi la adresa: Iași – Capitala Tineretului din România 2018-2019, Oraș Finalist
- Published in Local
Strigator la cer! O doctorita din Iasi scuipa seminte langa o pacienta cu hemoragie. «Femeile din Romania sunt inconstiente»
O doctorita din Iasi scuipa seminte langa o pacienta cu hemoragie
„Stătea şi îi spunea acelei doctoriţe tinere ce să facă, în timp ce scuipa realmente seminţe în mâna stângă. După ce i-am zis că eu cred că este un coşmar, dr. Iancu a ieşit pe hol, unde se aflau ginerele şi fiica mea, şi a început să ţipe «femeile din România sunt inconştiente»“, ne-a declarat Ortansa Cojoc.
Femeia spune că medicul primar mânca seminţe în timp ce îi dădea indicaţii unui medic rezident cum să oprească o hemoragie severă.
O femeie în vârstă de 71 de ani, fostă profesoară de limba română din Iaşi, în momentul de faţă pensionară, spune că săptămâna trecută a trecut printr-un adevărat coşmar la Maternitatea „Elena Doamna“.
Ortansa Cojoc susţine că, în timp ce se afla în cadrul unităţii medicale după ce a suferit o hemoragie severă, a fost tratată necorespunzător de dr. Doina Iancu, medic primar obstetrică-ginecologie, care îi explica medicului rezident paşii pe care trebuie să îi urmeze pentru stoparea hemoragiei în timp ce „scuipa seminţe“.
Întâmplarea a avut loc marţea trecută, pe 19 septembrie, când femeia a fost adusă de un echipaj medical la unitatea medicală din cauza unei hemoragii severe.
„Când a venit mâncând seminţe lângă mine, i-am spus persoanei care mă ţinea de mână şi care mă susţinea, nu mai ştiu dacă era asistentă sau nu, că eu cred că am un coşmar, că ceva nu este în ordine, pentru că nu-mi venea să cred că un medic stă şi mănâncă seminţe lângă mine.
Stătea şi îi spunea acelei doctoriţe tinere ce să facă, în timp ce scuipa realmente seminţe în mâna stângă. După ce i-am zis că eu cred că este un coşmar, dr. Iancu a ieşit pe hol, unde se aflau ginerele şi fiica mea, şi a început să ţipe «femeile din România sunt inconştiente, vin în ultima clipă la spital, în Statele Unite ale Americii nu le primeşte nimeni dacă nu se duc la control din şase în şase luni»“, a povestit femeia.
De asemenea, aceasta povesteşte că a doua zi dimineaţă când a fost chemată de dr. Iancu pentru un consult, aceasta i-a spus că va „umbla mult şi bine pe la Institutul Regional de Oncologie“, pentru că nu a venit la spital mai devreme.
„Naivă cum am rămas şi la vârsta aceasta, cred că nici lângă o vită sângerândă şi evident suferindă nu-ţi îndrumi învăţăcelul cum să efectueze un tratament, în timp ce mănânci seminţe. Mă întreb ce trebuie să mai facă acest medic, mi-e tare greu să cred că are această profesie, pentru a fi eliberată dintr-o activitate umană, de înaltă specialitate, cu care nu are nimic în comun. Nu concep să existe aşa ceva, într-un spital de gardă“, spune Ortansa Cojoc.
Medicul nu recunoaşte cele relatate
Femeia spune că totuşi a fost tratată cu blândeţe de restul personalului, de la portari şi infirmiere până la asistente şi medicul rezident care s-a ocupat de ea.
„Mulţumesc din inimă personalului medical, asistentelor, infirmierelor, îngrijitoarelor, portarului, care m-au primit şi m-au ajutat şi m-au încurajat, cu toată grija, cu omenie şi compasiune. Şi-i mulţumesc din inimă tinerei şi modestei doctoriţe Tofan, pentru pricepere, omenie şi putere de convingere, mi-a fost mie ruşine că şi-a cerut dumneaei scuze, eu am vrut doar să-i mulţumesc. Aş vrea să o pot convinge că nu are nimic de învăţat de la medicul ginecolog despre care s-a semnalat că a băgat groaza în femeile din Iaşi“, mai spune Ortansa Cojoc.
Pe de altă parte, contactată telefonic, dr. Doina Iancu a precizat că cele relatate de către femeie nu sunt adevărate.
„Numele dumneaei nu-mi spune nimic, au fost în ultima perioadă o mulţime de femei în vârstă cu aceste simptome, aşa că acest caz nu mi-e cunoscut, nu a ieşit cu nimic în evidenţă. Cum credeţi că aş putea eu să fac asta? În primul rând, eu nu mănânc seminţe de felul meu, că nu-mi plac, în al doilea rând, cum aş putea să fac asta în timpul serviciului? De povestit, şi eu pot să povestesc ce vreau, însă acest aspect nu are nicio legătura cu realitatea“, a precizat dr. Doina Iancu.
- Published in Sănătate
Imagini EMOTIONANTE! Un caine a reusit sa impresioneze cadrele medicale si pacientii de la UPU „Sf. Spiridon” Iasi
Imagini EMOTIONANTE! Un caine a reusit sa impresioneze cadrele medicale si pacientii de la UPU „Sf. Spiridon” Iasi
Exemplu de devotament si iubire din partea unui caine, care a reusit sa impresioneze cadrele medicale si pacientii de la Unitatea de Primiri Urgente a Spitalului „Sf. Spiridon”, din Iasi.
Vorbim despre catelusa Pappy, care nu s-a clintit de la usa spitalului ore in sir, timp in care stapanul sau, grav bolnav, era consultat de medici.
Dupa lungi asteptari, a venit si clipa mult asteptata: revederea stapanului
Toti cei care asteptau pe holurile spitalului au izbucnit in plans cand au vazut scena emotionanta si au marturisit ca asa ceva au putut vedea doar in filme.
Va invitam sa urmariti un material realizat de catre Ruxandra Casu si Cosmin Luca.
- Published in Local