Ce este Google AdWords?
De la bun inceput trebuie subliniat faptul ca Google AdWords nu este acelasi lucru cu SEO. Google AdWords este un serviciu oferit de catre motorul de cautare Google prin intermediul caruia iti poti promova produsele sau serviciile in online. Cu ajutorul Google AdWords poti comunica si promova diferite oferte, produse sau evenimente intr-un mod specific..fie ca ne referim la cei care au un interes imediat si clar exprimat, fie ca vorbim de cei care au o nevoie care ar putea fi atinsa de ceea ce oferi tu, dar nu au actionat concret in momentul unei cautari pe acel produs sau serviciu.
Cum si unde putem comunica prin Google AdWords?
Cu ajutorul mesajelor text, bannerelor sau video-urior va afiseaza in prima parte a cautarilor in motorul Google sau al partenerilor acestuia (Google Display, G-mail, Youtube etc.)
Cu ce te ajuta Google AdWords?
Iti poate aduce mai multi vizitatori interesati de produsul sau oferta ta pe site si aici facem referire la cei care sunt intr-un proces de cautare si sunt doar la un pas de cumparare. Te ajuta sa-ti cresti vizibilitatea si notorietatea brandului tau, implicit al produselor sau serviciilor oferite, aducand pe site potentiali clienti ce poate nu au un interes imediat de cumparare, dar prin continuitate, acestia pot deveni implicit clientii tai.
In mod clar Google AdWords iti ofera posibilitate de a iti atinge audienta dorita cu mesajul potrivit, la momentul potrivit.
Cum stim care sunt cuvintele cheie in AdWords?
Niciodata alese la intamplare. Trebuie facuta o analiza amanuntita in baza unui research sanatos, cu cat este mai in detaliu, cu atat cresc si sansele de a obtine rezultate cat mai bune. Nu este suficienta doar identificarea cuvintelor cheie potrivite, ci este important si tipul de potrivire care se foloseste, pentru ca in functie de acesta depinde si ce fel de trafic atragem pe site-ul nostru.
De ce Google AdWords si nu alte canale de comunicare online?
Poti ajunge usor pe prima pagina a rezultatelor de cautare. Reclamele sponsorizare vor fi afisate doar celor interesati de produsul sau serviciul pe care doriti sa-l promovati.
Care este diferenta dintre Google AdWords si SEO?
AdWords este o strategie de promovat instant, in care poti investi orice buget doresti si sa ajungi la audienta dorita intr-un timp foarte scurt, daca stii sa optimizezi campaniile.
SEO este considerata o strategie de promovare pe termen lung ce necesita o investitie constanta si cunostinte, implicit resurse, pentru o crestere solida si durabila.
Concluzii
Principalul avantaj al campaniilor Google AdWords este ca pot aduce rezultate extrem de rapid, daca optimizarea este favorabila si nu apar alte probleme.
ATENTIE insa… nu exista o reteta de succes care sa apdateze particularitatilor fiecarei afaceri si care sa garanteze 100% o campanie de succes. Nu mereu vor fi generate rezultatele dorite.
Nu exista aceasta reteta de succes intrucat costurile per click difera de la o afacere la alta. Un alt factor important este bugetul. Daca bugetul este mic, nu va asteptati la cine stie ce rezultate. Pe termen mediu si lung poate fi justificata o astfel de investitie. Trebuie sa tinem cont de toate aceste elemente pentru a creste eficienta si eficacitatea eforturilor de a ajunge la rezultatele dorite de promovare prin AdWords. Daca te-am convins, scrie-ne! Pana una alta, toate paginile sus!