Avem nevoie de Branding?
Brandingul este cel mai important obiectiv al procesului de marketing. Marketingul reprezinta construirea unui brand in mintea potentialului client. Daca vei avea deficiente pe partea de branding, la randul sau cei ce se ocupa de continutul din pagina de facebook sau instagram vor avea deficiente. De asemenea vei avea anumite piedici in vanzarea produselor sau serviciilor prin campanii platite. Toate sunt legate intre ele. Un nume si o imagine buna mereu vor vinde mai bine. De cele mai multe ori stim foarte bine cand mergem la cumparaturi in magazine platim brandul si nu produsul in sine. Pe scurt am putea spune cu usurinta ca in timp Marketingul a fost depasit si inlocuit de catre Branding. De aici si afirmatia "cele mai multe produse si servicii de astazi sunt cumparate, nu vandute."
Mai exista si alte exemple…. unul foarte elocvent este al vanzarilor sau al cumpararilor prin internet. "Cumparatorii achizitioneaza produse de pe web, fara sa le vada sau sa le fi testat inainte". Ok, dar tot ce conteaza este tot brandul produsului, implicit de numele si credibilitatea magazinului de unde au fost achizitionate. De aceea alegem sa cumparam spre exemplu de pe Emag si nu de pe un site fantoma care poate este la fel de credibil, dar care nu a avut parte de atat de multa publicitate.
Ce este Brandingul?
Exista diferenta intre brand si branding, la fel cum exista si intre branding si publicitate. Multa lume le confunda si nu sunt atenti la detalii. Brandingul in sine face referire la modul in care firma creeaza si fixeaza in mintea potentialilor clienti semnalele pe care oamenii le utilizeaza pentru a isi face o idee despre acel brand. Brandul reprezinta ideea, brandingul reprezinta transmiterea acestei idei, iar rolul publicitatii este de a mentine brandul cat mai vizibil in ochii potentialilor clienti. De acee este nevoie de o echipa de profesionisti ce au ca rol gasirea unei strategii clare, coerente si bine gantia pentru a aduce rezultatele dorite.
Cat m-ar costa brandingul potrivit?
Pretul corect este exact atat cat vrei tu sa valorezi. Daca te zgarcesti in imaginea ta, atunci nici mai mult, nici mai putin nu vei valora. Este bine sa investesti in branding pentru ca este singura modalitatea de a crea legatura directa cu potentialii clienti. Imaginea brandului tau se asociaza direct cu serviciile sau produsele tale, iar aceasta se consolideaza in timp. Brandul in ultima vreme a devenit un element cheie in crearea de valoare, fie ca vorbim despre patrimoniu sau in scop comercial. Astfel brandul sau marca cu care te prezinti te reprezinta direct proportional. Ai mare grija pe mana cui lasi sa se ocupe de brandingul tau.
Daca imaginea brandului are anumite probleme, atunci cu siguranta intreaga strategie va avea diferite probleme pe care le vei resimti in promovarea produselor sau serviciilor… si cred ca acesta este ultimul lucru de care ai nevoie sa ajungi sa platesti un pret dublu, ba chiar triplu.. pentru a reusi sa faci o vanzare echitabila. Daca te-am convins si crezi ca merita sa apelezi la noi, nu ezita sa ne scrii! Pana atunci, toate paginile sus!