Daca ai calatorit mult cu avionul probabil ca te-ai confruntat si tu cu anumite situatii neplacute. Zboruri intarziate sau anulate sau situatia de a fi refuzat la imbarcare. Astfel de situatii iti aduc frustrari mai ales in contextul in care poate ai pierdut o intalnire importanta pentru tine sau poate ca aveai un interviu pentru cariera ta.
Cu cateva exceptii, compania respectiva trebuie sa iti ofere despagubiri si compensatii. Si daca nu stii exact despre ce este vorba, poti apela la Aerohelp care te va ajuta negresit.
Ce trebuie sa stii
Fie ca ai avut parte de situatii preum un zbor amanat, intarziat sau refuz imbarcare trebuie sa stii faptul ca reprezentantii companiei aeriene trebuie sa iti asigure siguranta si confortul in timp ce astepti alt zbor catre destinatia ta. Astfel ca vor fi obligati de lege sa iti ofere:
- doua apeluri telefonice gratuite sau 2 mesaje prin e-mail sau fax.
- bauturi racoritoare, mese raportate la timpul de asteptare.
- cazare la hotel in cazul in care asteptarea se prelungeste pentru mai multe nopti.
- transport de la aeroport si locul de cazare.
In unele situatii, companiile aeriene vand mai multe bilete de zbor decat numarul de locuri disponibile. Astfel, daca zborul este supra rezervat compania respectiva iti poate refuza imbarcarea. Tocmai de aceea, este foarte important ca si pasager sa iti cunosti drepturile pentru a sti la ce sa te astepti su cum sa procedezi.
Cum poti primi despagubirile cu ajutorul Aerohelp
Exista situatii in care operatorul iti va propune anumite vouchere sau discounturi pentru a putea compensa aceste situatii deloc placute. Insa, valoarea poate fi mult mai mica decat compensatia pe care ti-o datoreaza. Astfel ca, indicat este sa refuzi pentru a nu-ti anula dreptul la o alta compensatie.
Totodata, pastreaza confirmarea rezervarii de zbor si cere personalului un alt bilet spre destinatie. Cere informatii cu privire la motivul refuzarii imbarcarii si cere documente care sa ateste dreptul la compensatie.
Contacteaza intre timp echipa de la Aerohelp, explica-le situatia si vezi daca situatia ta se califica pentru o compensatie financiara.
In cazul in care te califici, in functie de km de zbor, vei primi suma aferenta. Sub 1.500 km valoarea compensatiei va fi de 250 euro, intre 1.500-3.500 km 400 euro, iar mai mult de 3.500 km 600 euro.
Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina oficiala aerohelp.ro.
Date de contact:
help@aerohelp.ro